News

News

Rivuluzione di u trattamentu COVID-19: a macchina di plasma convalescente NGL XCF 3000

Wuhan, Cina

Durante a battaglia contr'à COVID-19, a terapia di plasma cunvalescente hè apparsa cum'è un faro di speranza per i malati critichi. A nostra cumpagnia hè fiera di annunzià chì u nostru pruduttu, U NGL XCF 3000, hà ghjucatu un rolu pivotale in stu trattamentu salvatore.

Aumenta a risposta immune cù globulina iperimmune

A terapia di plasma cunvalescente implica a cuncentrazione di anticorpi da i pazienti recuperati per rinfurzà a risposta immune in e vittime novi. U NGL XCF 3000 hè pensatu per raccoglie è processà in modu efficiente stu plasma, assicurendu i più alti standard di sicurezza è efficacità.

nutizie_1

Successu Clinicu in Wuhan

L'8 di ferraghju, trè malati critichi in u Distrettu di Jiangxia di Wuhan anu ricivutu trattamentu di plasma cunvalescente cù u NGL XCF 3000. Attualmente, più di 10 malati critichi sò stati trattati, chì mostranu miglioramenti notevuli in 12 à 24 ore. L'indicatori chjave, cum'è a saturazione di l'ossigenu di sangue è l'indici inflammatorii anu migliuratu significativamente.

Sforzi di a cumunità è cuntribuzioni

U 17 di ferraghju, un paziente COVID-19 recuperatu da u mercatu di frutti di mare di Huanan hà donatu plasma à u Centru di Sangue di Wuhan, facilitatu da U NGL XCF 3000. Queste donazioni sò cruciali, è chjamemu più pazienti recuperati à cuntribuisce, ricunnoscendu l'efficacità di a terapia in casi severi.

nutizie_2

Una parolla da u nostru capu

"U NGL XCF 3000 hè statu strumentale per assicurà a cullizzioni sicura è efficaci di plasma cunvalescente. Semu orgogliosi di sustene a cumunità medica in questi tempi di sfida ", dice Renming Liu, presidente di Sichuan Nigale Biotechnology CO., Ltd.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2024